Loading...
 Start Page
ΚΕΦΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Κλίκ για μεγέθυνση
Επιχείρηση: Σύμβουλοι μάρκετινγκ

Φίλιππος Κεφαλόπουλος

Αισχύλου 12, Μιντιλόγλι, 26500 Πάτρα

Τηλ: 2610 52 99 69, Κιν: 6973 82 83 90

E-Mail: kefalopoulos@gmail.com

 

Ημερομηνία Γέν. 6 Φεβρουαρίου 1973

Τόπος Γέννησης Πάτρα

Τόπος Κατοικίας Πάτρα

Οικογ. Κατάσταση Έγγαμος

 

Εκπαίδευση

1995-1996

MSc in Marketing, University of Stirling, Σκωτία

1990-1995

Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Υποτροφία Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών

 

Εργασιακή Εμπειρία

Ιανουάριος 2007-Σήμερα

Διευθύνων εταίρος της Prime Marketing ΟΕ (Πάτρα). Συνιδρυτής και Διευθύνων εταίρος της Prime marketing, της πρώτης εξειδικευμένης εταιρίας συμβούλων Marketing στην Δυτική Ελλάδα, με βασικό αντικείμενο την κατάρτιση Στρατηγικών Σχεδίων Marketing και τη λειτουργία σαν outsourced τμήμα Marketing.

Ιανουάριος 2005-Σήμερα

Επιστημονικός Συνεργάτης (ΤΕΙ Πάτρας). Διδάσκων στις θεματικές ενότητες: Προβολή και Διαφήμιση και Έρευνα Αγοράς

Σεπτέμβριος 2004-Φεβρουάριος 2007

Market Development Manager (Γ. ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ΑΕ, έδρα Αίγιο). Προϊστάμενος του Τμήματος Marketing, υπεύθυνος για το συνολικό σχεδιασμό της στρατηγικής Marketing της αγοράς της Μαζικής Εστίασης (HORECA) καθώς και για την ανάπτυξη νέων αγορών και εξαγωγών. Επιφορτισμένος με το σχεδιασμό νέας γραμμής επώνυμων προϊόντων με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη και παρακολούθηση των μαρκών

2004

Διευθυντής Υπηρεσιών Θεατών, Ολυμπιακοι Αγώνες Αθήνα 2004, Παμπελοποννησιακό Στάδιο (CSC Hellas SA, Αθήνα 2004, έδρα Αθήνα - Πάτρα). Υπεύθυνος για την οργάνωση και διοίκηση του τμήματος Υπηρεσιών θεατών στο Πανπελλοπονησιακό στάδιο της Πάτρας. Επιφορτισμένος με τον σχεδιασμό όλου του φάσματος των λειτουργιών παροχής υπηρεσιών σε θεατές και διαπιστευμένα πρόσωπα. Με την ευθύνη για την επάνδρωση του τμήματος και την εκπαίδευση της ομάδας (42 άτομα έμμισθο προσωπικό), καθώς και την ενσωμάτωση των εθελοντών (200 άτομα) στους διάφορους τομείς εργασίας. Έμφαση στην εκπαίδευση, υποκίνηση και διατήρηση του προσωπικού. Αξιολόγηση του Παμπελοποννησιακού σταδίου σαν ένα από τα κορυφαία Ολυμπιακά Στάδια της «Αθήνα 2004» από πλευράς Υπηρεσιών Θεατών

2003-2004

Project Manager Heineken, Ολυμπιακή Χορηγία (Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ, έδρα Αθήνα). Υπεύθυνος για την οργάνωση της Ολυμπιακής ομάδας πωλήσεων, το σχεδιασμό και εφαρμογή του Ολυμπιακού πλάνου ενεργειών, τον συντονισμό με τα άλλα τμήματα της εταιρίας καθώς και την εξασφάλιση των βέλτιστων συνθηκών προβολής και πώλησης κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Εισηγητής στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας με την ευθύνη της παροχής πληροφόρησης στα μέλη του Δ.Σ. για την πορεία της Ολυμπιακής Χορηγίας

2002-2003

Product Manager Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ, έδρα Αθήνα). Υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την εφαρμογή του πλάνου Marketing της μάρκας με έμφαση στο σχεδιασμό της above the line επικοινωνίας (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Περιοδικά, Outdoor) και τις Χορηγίες, σε άμεση συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρία Spot Thomson. Στενή επαφή με την κεντρική ομάδα Marketing της Heineken

Στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας για το συντονισμό των τοπικών ενεργειών με τη διεθνή εικόνα της μάρκας. Συμμετοχή στα διεθνή ετήσια meeting της μάρκας

2000-2002

Product Field Manager Νοτιοδυτική Ελλάδα, Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ, εδρα Πάτρα). Υπεύθυνος για την εφαρμογή του κεντρικού πλάνου Marketing και Πωλήσεων στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου, καθώς και για το σχεδιασμό και την εφαρμογή τοπικών ενεργειών προώθησης πωλήσεων και Marketing. Συνολικός σχεδιασμός τοπικών project σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρία Spot Thomson και τοπικές διαφημιστικές εταιρίες

1999-2000

Market Supervisor, Μεσσηνία (Coca-Cola 3E, Έδρα Πάτρα-Καλαμάτα). Επικεφαλής ομάδας πωλήσεων

με έδρα την Καλαμάτα. Υπεύθυνος για την ανάπτυξη της αγοράς, την κατάρτιση και κατανομή του budget της περιοχής, το χειρισμό του χονδρεμπορίου καθώς και την ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού

1998-1999

Management Trainee, Marketing & Sales (Coca-Cola 3Ε). Εκπλήρωση του 9μηνου προγράμματος εκπαίδευσης στελεχών που περιλαμβάνει: merchandising, πανελλαδικές επισκέψεις αγοράς, συνεργασία με διαφημιστικές εταιρίες, παρακολούθηση εξειδικευμένων σεμιναρίων και ανάληψη on-the-job Projects. Παρουσίαση της πορείας των project στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου

1993-1994

Υπεύθυνος Πωλήσεων/Marketing (ΚΕΠΑ ΕΠΕ, έδρα Αθήνα) Β2B πωλήσεις βιομηχανικών φίλτρων και σάκων συσκευασίας υλικών, σε μία παραγωγική και εμπορική εταιρία, με πελάτες μερικές απο τις μεγαλύτερες Ελληνικές βιομηχανίες. Υπέυθυνος για το σχεδιασμό του εταιρικού προωθητικού υλικού και την διεξαγωγή ενεργειών Direct Marketing

 

Γλώσσες

Αγγλικά επίπεδο Proficiency

Γαλλικά επίπεδο Supérieur

 

Projects

“Customer Switching Behavior in the Financial Industry: An Exploratory Study of Business Customers in the Greek Currency Exchange Market” (Stirling 1996).

Μεταπτυχιακή διατριβή πάνω στη μελέτη της συμπεριφοράς αλλαγής (Switching Behavior) των καταναλωτών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Σε βάθος μελέτη όλων των παραγόντων επηρεασμού των αντιλήψεων των καταναλωτών της συγκεκριμένης αγοράς, σχετικά με την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, βασισμένη στη διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με την μεθοδολογία του Critical Incident Technique

“Provision of Electronic Training in Central Scotland” (Stirling 1996).

Πλήρης μελέτη Marketing, σε συνεργασία με την Forth Valley Enterprise, τον οργανισμό βιομηχανικής ανάπτυξης της κεντρικής Σκωτίας. Εκτεταμένη έρευνα πεδίου (σε 130 επιχειρήσεις) με χρήση ενός συνδυασμού ποιοτικής και ποσοτικής μεθοδολογίας, που παρήγαγε σημαντικότατες κατευθύνσεις για τις ανάγκες εκπαίδευσης του προσωπικού στον κλάδο των ηλεκτρονικών της Σκοτσέζικης βιομηχανίας

“Marketing Expenses Management”. Coca-cola 3E Κεντρικά Γραφεία Ελλάδος, Τμήμα Οικονομικής Ανάλυσης. Δημιουργία ενός νέου τμήματος, που στοχεύει στην παροχή αξιόπιστων στοιχείων προς το Top Management σχετικά με το πραγματικό κόστος και την αποδοτικότητα των εφαρμοζομένων ενεργειών Marketing

“Market Excellence Form Marketing Audit” (Αθήνα 1999). Coca-cola 3E, Εργοστάσιο Αθηνών, Τμήμα Marketing. Σχεδιασμός, εκτέλεση και εφαρμογή μιας νέας μεθόδου αξιολόγησης της αγοράς, καθώς και ανάπτυξη του απαραίτητου λογισμικού για τη λειτουργία της. Παρουσίαση του project στο Διοικητικό Συμβούλιο του ομίλου

 

Σεμινάρια

Heineken International Management Development Course. Σεμινάριο ανάπτυξης στελεχών στο Amsterdam της Ολλανδίας

Σωστή Νοητική Στάση. Σεμινάριο πάνω στους ψυχολογικούς μηχανισμούς της συμπεριφοράς, την ψυχολογία των ομάδων και την κατανόηση της προσωπικότητας

Effective Presentation. Σεμινάριο με στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων παρουσίασης, με έμφαση στις τεχνικές ελέγχου του άγχους και τη γλώσσα του σώματος

Η Τέχνη της ηγεσίας. Σεμινάριο πάνω στις εναλλακτικές μορφές διοίκησης και τους αποτελεσματικούς τρόπους υποκίνησης ανθρωπίνου δυναμικού

 

Διοργάνωση Εκδηλώσεων

FRINGE Φεστιβάλ Εδιμβούργου 1996

Rockwave Festival 2001

Manchester 2002, XVII Commonwealth Games 2002

Ολυμπιακά Sport Events 2003

ΑΘΗΝΑ 2004 Ολυμπιακοι Αγώνες, Ποδόσφαιρο 2004

ΑΘΗΝΑ 2004 Ολυμπιακοι Αγώνες, Τελετή Λήξης 2004

 

Δεξιότητες Υπολογιστών

Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access)

Βασικές γνώσεις Adobe Photoshop

SAP

Internet

Διεύθυνση: Πάροδος Δρακοπούλου 8, Πάτρα

Τηλ: 2610 704371  

E-mail: aep.achaias@gmail.com

         
© Copyright 2011 - 2023 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, Μαρλαφέκας Πλάτωνας